20100104

Tweetbloggar

#10 av tweeps som bloggar: "Jag har hittills plockat fram 107 bloggar från lika många av twittrare som dyker upp i min väg. Här kommer en hoper till. Idag är det fredag omen jag väljer att säga att mina tweepblogs är #followfriday.

@peterkarlberg hittar ofta roliga och märkliga saker som sägs. Tillhör den mer ambienta men viktiga politikerbloggosfären."





Läste deepeds (som jag följer via RSS) senaste tweeps som bloggar och fick för mig att kolla om och i så fall hur han kommenterat mig, själva projektet är lite för stort så jag har slarvläst. Resultat se ovan, lite fick jag klura på vad han kan tänkas mena med "ambienta men viktiga".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Även om det förstås är tillåtet att lämna anonyma kommentarer så uppskattar jag om du anger namn i där för avsett fält.