20090403

Skryt:-)

Fredagshyllning | forssmanthullberg: "Igår kväll insåg jag att jag varit en priviligierad människa i sex års tid. Jag har haft förmånen att arbeta i en innovativ, kreativ och jättekompetent IT-utvecklingsmiljö. Resultat, diskussioner och utvecklingsarbete var i framkant och den var en enorm resurs för skolor, lärare och IT-motiverade användare i Sverige och utomlands. Saligen avsomnade Infokom på Myndigheten för Skolutveckling var fantastiska."





Min förra chef beskriver den grupp - som numera något splittrad - försöker fullfölja arvet efter Infokom på MSU.

1 kommentar:

  1. Välförtjänt hoppas och tror jag. Och det är gott att höra ibland. :)

    SvaraRadera

Även om det förstås är tillåtet att lämna anonyma kommentarer så uppskattar jag om du anger namn i där för avsett fält.