20090212

Integritet och demokrati i motionsform

Inspirerande bloggsamarbete: "För ett par veckor sedan läste jag hos Anders Widén att han tillsammans med några andra socialdemokratiska bloggare skrev på en motion om integritet och demokratifrågor

-

På slutet var vi sju s-bloggare inblandade och jag tycker Anders ger en bra bild av processen"





Några socialdemokratiska kamrater har ägnat den sista tiden åt att försöka få til en riktigt bra motion om integritet och demokrati. Själv hade jag förstås gärna deltagit men för mig räcker tiden numera inte till (eller också är det så att min partipolitiskt aktiva tid håller på att rinna ut utan att jag förstått det). De sju kamraterna är Erik Laakso, Ann-Catrin Brockman, Johan Westerholm, Anders Widén, Kristian Krassman, Thomas Hartman och Ulrika Sandberg.

Hela motionen och bakgrundsmaterial på Arvid Falk.

Jag ska i alla fall läsa och begrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Även om det förstås är tillåtet att lämna anonyma kommentarer så uppskattar jag om du anger namn i där för avsett fält.