20090129

Erik har börjat blogga

Jag har ju bloggat rätt länge (igår skulle man tydligen berätta om vad man bloggade om för ett år sedan) Många som gjorde det kan man hitta via Knuff. Själv har jag en ordinarie blogg som dessvärre inte mår så bra sedan någon månad - snart så.....(hoppas jag).

Flera av mina barn har bloggat i omgångar - alla saknar de sin fars fantastiska uthållighet oavsett om det gäller bloggande eller festande eller arbete:-)

Ylva, min yngsta dotter, är väl den som ändå håller igång bäst. Nu har emellertid sonen, och syskonskarans äldste, återupptagit sitt bloggande. Det skall bli intressant att se hur länge han håller ut. Det blir där förmodligen en del intressant från företagandets värld (Kantro) och kanske en del dykningar i Södertäljes nöjes(läs krog)liv (med preferens för gamla Avenyn nuvarande Olearys), av vilket jag egentligen bara har barnens vittnesmål som grund för min uppfattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Även om det förstås är tillåtet att lämna anonyma kommentarer så uppskattar jag om du anger namn i där för avsett fält.